4.10.12

MilkyWay i Mars

Gdy wczoraj wybrałam się na co tygodniowy ryneczek uzupełnić zapasy warzyw, owoców i  drobiu bo to właśnie on znika mi w zadziwiający szybki sposób z lodówki :) 
Gdy już miałam wsiadać do samochodu przypomniało mi się że nie mam śmietany no i do marketu trzeba było wejść, gdy mam za dużo czasu chodzę między tymi półkami i myślę co mi się może jeszcze przydać i tak lądują kolejno przeróżne artykuły w moim koszyku a na końcu oczywiście śmietana po którą tak właściwie przyszłam :) 

 w taki sposób odkryłam przepyszny napój o smaku MilkyWay-a i Marsa :)



11 komentarzy:

  1. pewnie ma dużooooo kcal - czyli to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Holandii i kupiłam w sklepie Albert Heijn nie wiem czy są dostępne w Polsce

      Usuń
  3. Ale wymyślają ci producenci.... pewnie trasznie słodkie?

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeee już myślałam,że do Polski w końcu przywędrowało :( Jak mieszkałam w UK to ciągle piłam Marsa :D Jest pysznyyyyyy i może mieć barwniki, konserwanty i kto wie co jeszcze, ale byleby w końcu można go było kupić w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niektórzy to mają cuda w sklepach! ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. A PL jak zwykle w tyle;/ na pewno muszą być pyszne !:) fajna dawka słodyczy;p

    OdpowiedzUsuń